Aangezien ik niet wist hoe ik Zora van Francine kon onderscheiden ben ik maar begonnen bij de eerste blondine op nr. 8. Bleek een Hongaarse te zijn (8b) die er niet verkeerd uitzag, maar ik kwam voor andere zaken. Beleefd gezegd dat ik nog een rondje wou lopen.
Dat rondje duurde een halve seconde, de blondine op 8a moest onmiskenbaar Zora zijn (laarsjes & zwart corset). Naar binnen dus, ik vond het wel lullig voor de buurvrouw maar toen ik klaar was met Zora was zij bezet. Anders had ik haar wel mijn welgemeende excuses aangeboden. H**renlopers hebben soms ook een goed ontwikkeld fatsoensgevoel.
Zora is een liefhebster. Niet zo'n geldgleuf die de automatische piloot aanzet. Ik viel meteen voor haar ondeugende ogen.
Aan de commentaren over haar dienstverlening heb ik weinig toe te voegen, behalve dat ze graag keihard geneukt wil worden.
Mededelingen van praktische aard dan maar: Ze werkt in normaliter op dinsdag, van 19u tot 6u (voor de vroege vogels). Als haar Antwerpse vriendin Francine bij haar is, werken ze samen op meerdere dagen. Vinden ze leuk. Do/Vr/Za komt Francine weer maar dan kan Zora niet.
Dus: dinsdag Zora-dag.
maat020
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
Maatwerk is de maat der dingen................